24. mai 2011

this week´s craving..




..kitchen aid mixeren. Ja jeg vet jeg blogger mye om denne.. Men den er virkelig noe av det som står høyest på min ønskeliste! Spesielt nå når jeg går rundt her på vent. Da er det kjekt å kunne bake litt og fylle opp frysen;) Drømmen er en i den øverste fargen her, men den finner jeg ikke i noen butikk eller katalog, kun på nett. Noen som vet om den går an å få tak i, og hvor? Skulle jeg aldri få tak i den står 
valget mellom rosa, offwhite og lys turkis. Hvilken hadde dere valgt? 

Yes, I know I blog a lot about this .. But it's really something that's on the top of my wish list! Especially now when I walk around here "on hold". Then it's nice to be able to bake a little and fill up your freezer;)I dream of the one in the top color here, but I can't find it in any store or catalog, only online. Anybody know if it is possible to obtain, and whereIf I never should get a hold of it,the choice would be between pink, off white and light turquoise. Which would you choose?

3 kommentarer:

Jorunn sa...

Den står høyest på min ønskeliste også... Jeg har totalt dilla på baking, og kan sitte flere timer å drømme meg bort på bakeblogger. Imorgen skal jeg bake cupcakes, får besøk så da har jeg en unnskyldning til å bake syns jeg ;)
Har ikke sett den lyse grønne noen steder, men skjønner godt at du vil ha den, den var kjempe lekker ;)

Tessi sa...

Baking er kjekt! Ihvertfall med skikkelig utstyr;) Alltid greit med en unnskyldning til å bake, det pleier jeg og å gjøre når jeg får besøk. Regner med det blir en del etter minsten kommer til verden, så da er det greit å være beredt;o)

janne natalie sa...

Den har jeg og lyst på!! i blå tror jeg..
Ikke at jeg baker så mye, men den er jo så pen!