22. august 2010

cold stone









Nammmmi!! Cold stone is.. utrolig god!
Noen som har smakt?


6 kommentarer:

Jorunn sa...

Etter to uker i Spania hadde jeg masse godbiter å ta igjen her på bloggen din. Og ble ikke skuffet. Flotte antrekk og bilder.
Og kjære deg, GRATULERER så mye med forlovelsen!!

Tessi sa...

Tusen takk søteste Jorunn! Har savnet deg:) Gleder meg til å lese om turen din til spania!!

FashionHippieLoves sa...

your outfit is absolutely amazing!!!
Really like those coral colour!!

X

Cupcakes og champagne sa...

Har hørt mye bra om Cold Stone, men hadde dessverre aldri lyst på is da jeg var i nærheten av en under ferien vår i USA! Men guud så fristende det ser ut!!

Tessi sa...

Fashionhippieloves: Thank u sweet anni:)

Tessi sa...

c & c: Så dumt du ikke hadde lyst på is! Jeg har alltid lyst på jeg:D Ihvertfall cold stone:)