16. mars 2010

spring please

7 kommentarer:

FashionHippieLoves sa...

sweet home :D

X

Misu sa...

amazing!
i want spring so bad!!

Ella sa...

Er det hos deg? Sååå fint!!

Home By Virginia sa...

Nydelige bilder... :)

Jeg har vært butikksjef for Bik Bok på Sartor senter i ca 2 år... Var med å åpnet den butikken i 2007... :)
Jeg sluttet da jeg skulle bli mamma for andre gang, å siden jeg nettopp hadde fått en gutt så gikk liksom permisjonen min i ett å jentene trengte jo en butikksjef som var der å de kunne forholde seg til + at jeg fant ut at jeg skulle flytte hjem igjen til Brønnøysund... :)
Noe jeg angrer på nå... :(

Bik Bok girlsa i Bergen er virkelig herlige... <3

Klemmer fra Malin Virginia

Cecilie sa...

Tusen takk for informasjon ang. kjolen, jeg skal stikke snuten innom imorgen Ü

Tessi sa...

Ella: Ja d er hos meg:)

Jorunn sa...

Så fint med blomster... Jeg har pyntet og pyntet hos min kjære... Bare håper alle plantene lever når jeg kommer hjem om en uke! ;)
De blåklokkene var helt fantastisk, slike vil jeg ha...