20. mars 2010

Guess what?..

29. april åpner monki i Stavanger!!!!

4 kommentarer:

Jorunn sa...

Kjekt for dere, nå mangler dere bare Trend (nesten..)

Cecilie sa...

Ooh heldig, nå håper jeg Trondheim og Tromsø står for tur også =)

Anonym sa...

Syns bloggen din begynner å bli kjedelig.Kan ikke du legge ut litt mer bilder av leiligheten din,og kanskje gjør bloggen litt mer personlig og blogge Mye oftere! Detter litt av her:P Du virker som ei kul jente,så hadde vært morsomt visst du kunne gjøre det!

Tessi sa...

anonym: så dumt du syns bloggen begynner å bli kjedelig.. er jo kjekt å høre at du syns d er gøy å se bilder fra huset mitt og at du vil jeg skal blogge oftere:) Desverre så blogger jeg når jeg har tid og kommer alltid til å blogge kun når jeg føler jeg har tid til d. Har en travel jobb og et travelt liv utenom også og det er nok det som kommer først. Men jeg skal prøve så godt jeg kan:) Alltid kjekt med tilbakemeldinger om hva dere ønsker jeg skal blogge om:)