18. februar 2010

Mary Kay kurs med meg?

Er du interesessert i at jeg skal holde et Mary Kay makeup og hudpleie kurs for deg og vennene dine?


Da kan du maile meg på tessio83@hotmail.com eller legge igjen en kommentar her.

Har du noen spm. er det bare å stille de. Det beste er om dere er mellom 2 - 6 deltagere, og er interessert i merket og produktene. Selve kurset koster ingenting, dere betaler kun for produktene dere kjøper. Må helst bo i Stavanger omr.
Det koster ingenting å ha kurset, og du får en flott vertinnegave som takk for at du ville ha kurs!






Mary Kay de siste 12 årene vært det best selgende merket innen hudpleie og kosmetikk i USA. Merket avstår fra dyretesting og er noe av det beste jeg har prøvd!!

4 kommentarer:

Marthe sa...

Hei Therese!

Så utrolig koselig å høre fra deg! Og du har en blogg som inspirerer til tusen- så utrolig mange fine outfits og herlige bilder. Du er vakker!:)

Ja, jeg og Rasmus kommer helga den 23. april. Da er vi klar for masse kos og gøy!! Blir kjekt å se dere igjen!

Ha en super helg og hils kjæresten!

Camilla sa...

I like your blog, lots of nice clothes! The pink dress on your header, where is it from? It's so gorgeous! Take care. :)

Cecilie sa...

Mamma har også vært en del av mary kay, jeg har selv fått en del produkter og var fornøyd. Spesielt liker jeg leppestiften, bruker en nå som heter toffee ;)

Tessi sa...

Marthe: åå! Tusen takk søte snille du:)
Vi gleder oss til dere kommer:)

cecilie: produktene er kjempe gode og jeg har også toffee fargen! Veldig fin:)