29. oktober 2008

Kick-off outfit

Vi skal ha Bik Bok Kick off i Oslo i helgen. Reiser i morgen for å jobbe. Så blir det inspirasjon, moro og fest på fredag og hjem lørdag. Da er det rett i flyttingen til min nye leilighet. Prøver å få gjort litt på lørdag og så tar vi det store flyttelasset på søndag:) Gleder meg!! Så har da ikke tilgang til internett før søndag/mandag.. derfor blir det nok ingen nye innlegg før den tid. Men ønsker dere ihvertfall en fantastisk god helg! Kos dere masse:) Klemmmm!! (kjolen er forresten fra Bik Bok..)

5 kommentarer:

Heidi sa...

OiOiOi, kommer te å ble superfint!!!! Den kjolen kunne eg tenkt meg i NY :)

Tessi sa...

JA! D må du:) Blei ikkje d antrekket alligavel, men kjekt du syns d va fint:)

Anonym sa...

Den kjolen har jeg lagt av til meg selv. Jeg jobber på BikBok selv :)

Tessi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tessi sa...

Hvilken Bik Bok er det du jobber på? :)